الاثنين، 19 مايو 2008

احساس صعب

على فكرة أنا كنت متردد جدا قبل منزل البوست ده بس بعد تفكير طويل قررت انى لازم أنزل البوست ده لأنى حاسس انى هستريح كتييييييييييييييييييييييير بعد ما أقول اللى أنا حاسه.
أنا سميته احساس صعب لأنها فعلا حاجة صعبة لما بيكون جواك شىء معين عايز تقوله برده لحد معين ومش قادر عشان كده كنت متردد أنزل البوست زى ماقلت لكم الحد ده يبقى معرفة وفى واحد معرفة برده خطب حد معين فظن الحد الاولانى ان انا زعلان وبقى يتكلم باسلوب غريب رغم انى والله فرحان جدا للحد اللى خطب ده ومش زعلان انا بصراحة جوايا حاجات كتير مش عاوز أقولها عشان مجرحوش ومش عاوز برده ابقى سوداوى على العموم أنا يمكن استريحت نسيبا بس يارب لما يشوف الرسالة ده يفهمها ويحوش الافكار اللى فى دماغه دى !!!!!!!!!!!!!!!!!

هناك تعليق واحد:

كاميليا بهاء الدين يقول...

ربنا يسعد قلبك يارب

ويسعد الحد اللى اتخطب

ويسعد الحد اللى خطب

الدنيا بسيطة خالص واسهل مما نتخيل

بس احنا مش لازم نقف عند حاجات كتير

اللي يخلص نعديه ونقلب الصفحة

ونبدآ صفحة جديده خالص فيها

بسم الله الرحمن الرحيم

يارب أتمنى


ربنا يكرمك يارب

تحياتى واحترامى